Garancijska popravila

 

V garancijskem roku servisiramo foto opremo znamk Nikon, Pentax, Tamron, Tokina in Metz.

 

Za uveljavljanje garancije je potrebno priložiti račun in garancijski list (lahko tudi kopije). V kolikor je na garancijskem listu žig prodajalca in vpisan datum nakupa, je dovolj samo garancijski list.

Če je vzrok nedelovanja nepravilno rokovanje s strani uporabnika, je potrebno stroške popravila plačati (npr.: razne oksidacije, udarci…)

 

 

Način sprejema

 

Osebno v trgovini ali po pošti na naš naslov.

 

Za uspešnejše in učinkovitejše opravljanje popravil Vas prosimo za čim bolj točen opis napake, pri uveljavljanju garancijskih popravil prosimo tudi, da imate s seboj ustrezna dokazila.

Izvengarancijska popravila

 

V našem servisu poleg zgoraj navedenih znamk opravimo tudi popravila foto opreme znamk Canon in Sony, ki niso več v garanciji oz. je že na prvi pogled vidno, da garancija na pooblaščenem servisu ne bo upoštevana.

 

V tem primeru pred izvedbo popravila opravimo natančen pregled ter ocenimo stroške popravila. Ta postopek imenujemo ocena in je v primeru, da se ne odločite za popravilo, plačljiv, in sicer:

 

  • 9,5 € za vse kar ni spodaj definirano (diaprojektor, bliskavica ...)
  • 9,5 € za digitalne kompaktne fotoaparate in KIT objektive
  • 14 € za DSLR fotoaparate in vse ostale objektive
  • 7 € za pregled in prilagoditev menijev

 

O predvidenih stroških popravila vas obvestimo preko SMS sporočila ali z elektronsko pošto in počakamo na vašo potrditev oz. zavrnitev popravila.

Vpogled v status servisnega naloga

Prijava

Vpogled v status s serijsko številko

Prijava

 


Komunikacja

 

Osnovna komunikacija poteka preko SMS obvestil in elektronske pošte. Na voljo je tudi vpogled v status popravila preko spletne strani (vtipkati je potrebno številko delovnega naloga in številko PIN ali pa samo serijsko številko foto opreme).

 

Telefon (med 10. in 14. uro): 01 2800 800

 

E-pošta: servis@besenicar.si